Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka matematiky v prostředí digitálních technologií

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F17%3A10370847" target="_blank" >RIV/00216208:11320/17:10370847 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://home.pf.jcu.cz/~sbml/wp-content/uploads/Robova.pdf" target="_blank" >http://home.pf.jcu.cz/~sbml/wp-content/uploads/Robova.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka matematiky v prostředí digitálních technologií

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je věnován aktuálním problémům využívání digitálních technologií ve výuce matematiky, a to zejména na středoškolské úrovni. První část je zaměřena na roli učitele ve výuce podporované technologiemi a na jeho znalosti, které jsou nezbytné pro rozvíjení dovedností a vědomostí žáků v digitálním prostředí. Druhá část se zabývá integrací technologií z pohledu žákova učení s důrazem na rozvíjení žákovských vědomostí a kompetencí potřebných pro účelné využívání technologií v matematice. Součástí článku jsou konkrétní příklady integrace programu GeoGebra ilustrující uváděné jevy a problémy.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching mathematics in digital technology environment

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with present problems of technology integration in teaching mathematics, especially at the secondary level. The first part is focused on the role of the teacher in teaching supported by digital technology and on his knowledge needed for developing pupils&apos; understanding and skills. The second part is concerned with technology integration from the pupils&apos; learning point of view, with the emphasis on pupils&apos; knowledge needed for effective using technology in mathematics. The examples illustrating discovering and testing hypotheses in dynamic geometry Geogebra are included.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    South Bohemia Mathematical Letters

  • ISSN

    1804-1450

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    87-95

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus