Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Player Performance Evaluation in Team-Based First-Person Shooter eSport

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F18%3A10388919" target="_blank" >RIV/00216208:11320/18:10388919 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://link.springer.com/content/pdf/10.1007%2F978-3-319-94809-6.pdf" target="_blank" >https://link.springer.com/content/pdf/10.1007%2F978-3-319-94809-6.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-94809-6_8" target="_blank" >10.1007/978-3-319-94809-6_8</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Player Performance Evaluation in Team-Based First-Person Shooter eSport

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Electronic sports or pro gaming have become very popular in this millenium and the increased value of this new industry is attracting investors with various interests. One of these interest is game betting, which requires player and team rating, game result predictions, and fraud detection techniques. This paper discusses several aspects of analysis of game recordings in Counter-Strike: Global Offensive game including decoding the game recordings, matching of different sources of player data, quantifying player performance, and evaluation of economical aspects of the game.

  • Název v anglickém jazyce

    Player Performance Evaluation in Team-Based First-Person Shooter eSport

  • Popis výsledku anglicky

    Electronic sports or pro gaming have become very popular in this millenium and the increased value of this new industry is attracting investors with various interests. One of these interest is game betting, which requires player and team rating, game result predictions, and fraud detection techniques. This paper discusses several aspects of analysis of game recordings in Counter-Strike: Global Offensive game including decoding the game recordings, matching of different sources of player data, quantifying player performance, and evaluation of economical aspects of the game.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Communications in Computer and Information Science

  • ISSN

    1865-0929

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    814

  • Stát vydavatele periodika

    FR - Francouzská republika

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    154-175

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85049681265