ATest - An Online Tool to Solve Arithmetic Constructions
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F19%3A10398642" target="_blank" >RIV/00216208:11320/19:10398642 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-030-29736-7_79" target="_blank" >https://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-030-29736-7_79</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-29736-7_79" target="_blank" >10.1007/978-3-030-29736-7_79</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
ATest - An Online Tool to Solve Arithmetic Constructions
Popis výsledku v původním jazyce
We suggest tasks of arithmetic constructions where a pupil constructs the required value from given numbers and operations. ATest application is designed to give pupils such tasks and to allow pupils to solve them. The application itself evaluates the pupils' answers and thus provides immediate feedback. The answers are saved to the database, so the teacher can follow the pupils' progress. We performed a controlled experiment with a group of pupils.
Název v anglickém jazyce
ATest - An Online Tool to Solve Arithmetic Constructions
Popis výsledku anglicky
We suggest tasks of arithmetic constructions where a pupil constructs the required value from given numbers and operations. ATest application is designed to give pupils such tasks and to allow pupils to solve them. The application itself evaluates the pupils' answers and thus provides immediate feedback. The answers are saved to the database, so the teacher can follow the pupils' progress. We performed a controlled experiment with a group of pupils.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Transforming Learning with Meaningful Technologies
ISBN
978-3-030-29735-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
742-745
Název nakladatele
Springer
Místo vydání
Cham
Místo konání akce
Delft
Datum konání akce
16. 9. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—