Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ATest - An Online Tool to Solve Arithmetic Constructions

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F19%3A10398642" target="_blank" >RIV/00216208:11320/19:10398642 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-030-29736-7_79" target="_blank" >https://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-030-29736-7_79</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-29736-7_79" target="_blank" >10.1007/978-3-030-29736-7_79</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    ATest - An Online Tool to Solve Arithmetic Constructions

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We suggest tasks of arithmetic constructions where a pupil constructs the required value from given numbers and operations. ATest application is designed to give pupils such tasks and to allow pupils to solve them. The application itself evaluates the pupils&apos; answers and thus provides immediate feedback. The answers are saved to the database, so the teacher can follow the pupils&apos; progress. We performed a controlled experiment with a group of pupils.

  • Název v anglickém jazyce

    ATest - An Online Tool to Solve Arithmetic Constructions

  • Popis výsledku anglicky

    We suggest tasks of arithmetic constructions where a pupil constructs the required value from given numbers and operations. ATest application is designed to give pupils such tasks and to allow pupils to solve them. The application itself evaluates the pupils&apos; answers and thus provides immediate feedback. The answers are saved to the database, so the teacher can follow the pupils&apos; progress. We performed a controlled experiment with a group of pupils.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Transforming Learning with Meaningful Technologies

  • ISBN

    978-3-030-29735-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    742-745

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Cham

  • Místo konání akce

    Delft

  • Datum konání akce

    16. 9. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku