Fostering Competences in Investigating Situations
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F01%3A00100835" target="_blank" >RIV/00216208:11410/01:00100835 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Fostering Competences in Investigating Situations
Popis výsledku v původním jazyce
The reasons, why we should deal in the school with investigations and grasping of situations. The main activies which are linked to grasping of situation are mentioned. An important feature of grasping a situation - realizing the parameters.
Název v anglickém jazyce
Fostering Competences in Investigating Situations
Popis výsledku anglicky
The reasons, why we should deal in the school with investigations and grasping of situations. The main activies which are linked to grasping of situation are mentioned. An important feature of grasping a situation - realizing the parameters.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F96%2F1186" target="_blank" >GA406/96/1186: Matematické vzdělávání 5-15letých žáků</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings. International Symposium Elementary Maths Teaching SEMT'01
ISBN
80-7290-055-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
175-177
Název nakladatele
Charles University, Faculty of Education
Místo vydání
Prague
Místo konání akce
Prague
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—