Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Fostering Competences in Investigating Situations

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F01%3A00100835" target="_blank" >RIV/00216208:11410/01:00100835 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Fostering Competences in Investigating Situations

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The reasons, why we should deal in the school with investigations and grasping of situations. The main activies which are linked to grasping of situation are mentioned. An important feature of grasping a situation - realizing the parameters.

  • Název v anglickém jazyce

    Fostering Competences in Investigating Situations

  • Popis výsledku anglicky

    The reasons, why we should deal in the school with investigations and grasping of situations. The main activies which are linked to grasping of situation are mentioned. An important feature of grasping a situation - realizing the parameters.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F96%2F1186" target="_blank" >GA406/96/1186: Matematické vzdělávání 5-15letých žáků</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings. International Symposium Elementary Maths Teaching SEMT'01

  • ISBN

    80-7290-055-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    175-177

  • Název nakladatele

    Charles University, Faculty of Education

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    1. 1. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku