Uchopování situací; o jedné z cest posilování konstruktivního přístupu vyučování matematice.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F00%3A05200137" target="_blank" >RIV/67985840:_____/00:05200137 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Uchopování situací; o jedné z cest posilování konstruktivního přístupu vyučování matematice.
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku jsou uvedeny impulsy, které nás podnítily ke studiu uchopování situací. Jsou specifikovány etapy uchopování situací a dány příklady scénářů,jak zkoumat a uchopovat situaci.
Název v anglickém jazyce
Grasping of situations; on one of possibilities of improving of constructivistic approach to the mathematical education.
Popis výsledku anglicky
In the contribution some impulses that oriented us to the study of the process of grasping situations are presented. Stages of process of grasping are specified. Samples of scenarios of investigation and grasping situations are given.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F99%2F1696" target="_blank" >GA406/99/1696: Paralela poznávacích a vzdělávacích procesů v matematice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Autentické vyučovanie a využitie mezipredmetových vzťahov vo vyučovaní matematiky.
ISBN
80-8055-444-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Pedagogická fakulta UMB
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—