Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Uchopování situací; o jedné z cest posilování konstruktivního přístupu vyučování matematice.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F00%3A05200137" target="_blank" >RIV/67985840:_____/00:05200137 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Uchopování situací; o jedné z cest posilování konstruktivního přístupu vyučování matematice.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku jsou uvedeny impulsy, které nás podnítily ke studiu uchopování situací. Jsou specifikovány etapy uchopování situací a dány příklady scénářů,jak zkoumat a uchopovat situaci.

  • Název v anglickém jazyce

    Grasping of situations; on one of possibilities of improving of constructivistic approach to the mathematical education.

  • Popis výsledku anglicky

    In the contribution some impulses that oriented us to the study of the process of grasping situations are presented. Stages of process of grasping are specified. Samples of scenarios of investigation and grasping situations are given.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F99%2F1696" target="_blank" >GA406/99/1696: Paralela poznávacích a vzdělávacích procesů v matematice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2000

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Autentické vyučovanie a využitie mezipredmetových vzťahov vo vyučovaní matematiky.

  • ISBN

    80-8055-444-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta UMB

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku