Context-dependent Learner Comprehension Strategies. Mathematics Taught in English to Czech Learners
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F03%3A00009029" target="_blank" >RIV/00216208:11410/03:00009029 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Context-dependent Learner Comprehension Strategies. Mathematics Taught in English to Czech Learners
Popis výsledku v původním jazyce
The paper presents possible answers, from the discourse analysis perspective, to the problem of learner strategies used to grasp the meaning of new lexical items.
Název v anglickém jazyce
Context-dependent Learner Comprehension Strategies. Mathematics Taught in English to Czech Learners
Popis výsledku anglicky
The paper presents possible answers, from the discourse analysis perspective, to the problem of learner strategies used to grasp the meaning of new lexical items.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F0809" target="_blank" >GA406/02/0809: Různé podoby jazyka a jejich vliv na formování poznávacích procesů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
SEMT 03
ISBN
80-7290-132-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
117-120
Název nakladatele
Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—