Proces schvalování učebnic v historicko-srovnávací perspektivě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F05%3A00110859" target="_blank" >RIV/00216208:11410/05:00110859 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Proces schvalování učebnic v historicko-srovnávací perspektivě
Popis výsledku v původním jazyce
Článek popisuje postup pro udělování schvalovací doložky učebnicím v ČR a porovnává jej se systémy schvalování učebnic v zahraničí.
Název v anglickém jazyce
The textbook adoption policy in comparative perspective
Popis výsledku anglicky
The article criticaly evaluates the textbook approval system in the Czech Republic in comparison to the textbook adoption policies in other countries.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—