Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogický výzkum: opora v profesionalizaci učitelského vzdělávání?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110093" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110093 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pedagogický výzkum: opora v profesionalizaci učitelského vzdělávání?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá hodnocením pedagogického výzkumu v oblasti učitelského vzdělávání. Stručně je bilancována patnáctiletá činnost České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV) a dále jsou kriticky analyzovány její výzkumné výstupy, zaměřené k tématu učitele a jeho profesní přípravy. Hodnocena je funkce asociace jako vědecko-výzkumná opora pro pedagogickou teorii a metodologické východisko pro decizní zásahy všech úrovní v oblasti učitelského vzdělávání. Text si klade zásadní otázku, zda výzkumné produktyČAPV přispěly v posledních letech k procesu profesionalizace učitelského vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    The pedagogical research: the pillar in the professionalism of the teacher education?

  • Popis výsledku anglicky

    This entry deals with the evaluation of the pedagogical research in the area of the teacher education. There is briefly balanced the fifteen-year long function of the Czech Educational Research Association (CERA) and then there are critically analyzed its experimental entries focused on the theme of teachers and their professional development. There is evaluated the function of the Association as a research pillar for the pedagogical theory and as a methodological resource for the decisive interventionsof all levels of the teacher education. The text asks the basic question if the research products of CERA have ministered to the process of the professionalism of teacher education in the last years.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Současnost a budoucnost učitelského vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7368-615-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    23. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku