Narativní interpretace výzkumu klimatu učitelských sborů ZŠ ve světle systemických souvislostí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110094" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110094 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Narativní interpretace výzkumu klimatu učitelských sborů ZŠ ve světle systemických souvislostí
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek navazuje na předchozí výzkum analýzy klimatu učitelských sborů (Nišponská, Urbánek, 2007). Ve studii byly použity výsledky zmíněného výzkumu - Clusterové analýzy k-means, která rozdělila soubor učitelů na 5 typů dle míry odpovědí v dílčích škálách dotazníku OCDQ-RS.
Název v anglickém jazyce
Narrative Approach to the Research of Social Climate of the Staff
Popis výsledku anglicky
This entry deals with the evaluation of the pedagogical research in the area of the teacher education. There is briefly balanced the fifteen-year long function of the Czech Educational Research Association (CERA) and then there are critically analyzed its experimental entries focused on the theme of teachers and their professional development. There is evaluated the function of the Association as a research pillar for the pedagogical theory and as a methodological resource for the decisive interventionsof all levels of the teacher education. The text asks the basic question if the research products of CERA have ministered to the process of the professionalism of teacher education in the last years.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy
ISBN
978-80-7041-287-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
2. 9. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—