Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Narativní interpretace výzkumu klimatu učitelských sborů ZŠ ve světle systemických souvislostí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110094" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110094 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Narativní interpretace výzkumu klimatu učitelských sborů ZŠ ve světle systemických souvislostí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek navazuje na předchozí výzkum analýzy klimatu učitelských sborů (Nišponská, Urbánek, 2007). Ve studii byly použity výsledky zmíněného výzkumu - Clusterové analýzy k-means, která rozdělila soubor učitelů na 5 typů dle míry odpovědí v dílčích škálách dotazníku OCDQ-RS.

  • Název v anglickém jazyce

    Narrative Approach to the Research of Social Climate of the Staff

  • Popis výsledku anglicky

    This entry deals with the evaluation of the pedagogical research in the area of the teacher education. There is briefly balanced the fifteen-year long function of the Czech Educational Research Association (CERA) and then there are critically analyzed its experimental entries focused on the theme of teachers and their professional development. There is evaluated the function of the Association as a research pillar for the pedagogical theory and as a methodological resource for the decisive interventionsof all levels of the teacher education. The text asks the basic question if the research products of CERA have ministered to the process of the professionalism of teacher education in the last years.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy

  • ISBN

    978-80-7041-287-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    2. 9. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku