Neporozumění číslům u žáků prvního stupně ZŠ
Popis výsledku
V článku jsou uvedena některá chybná porozumění číslům u žáků prvního stupně ZŠ a jsou popsány úlohy, které mohou sloužit jako diagnostický nástroj na odhalení žákovských miskoncepcí.
Klíčová slova
misconceptionsolving strategyinconsistency in the strategymisunderstandingposition of number
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Primary school pupils´ misconceptions in number
Popis výsledku v původním jazyce
The paper cites some of the pupils´ misconceptions and suggests tasks which could be used as a diagnostic tool to reveal pupils´ misconception.
Název v anglickém jazyce
Primary school pupils´ misconceptions in number
Popis výsledku anglicky
The paper cites some of the pupils´ misconceptions and suggests tasks which could be used as a diagnostic tool to reveal pupils´ misconception.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Supporting Independent Thinking Thgroug Mathematical Education
ISBN
978-83-7338-420-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Místo vydání
Rzeszów
Místo konání akce
Rzeszów
Datum konání akce
17. 8. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—
Druh výsledku
D - Stať ve sborníku
CEP
AM - Pedagogika a školství
Rok uplatnění
2008