Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluace distančního vzdělávání v oboru speciální pedagogika na Pedagogické fakultě UK

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222096" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222096 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Evaluace distančního vzdělávání v oboru speciální pedagogika na Pedagogické fakultě UK

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá dotazníkovým šetřením, které provedly autorky v akademickém roce 2008/2009 mezi studenty prezenčních i kombinovaných forem různých studijních programů na Pedagogické fakultě UK. Cílem šetření bylo zjistit preference v oblasti formy studia. Výsledky ukazují, že studenti se speciálními vzdělávacími potřebami, vzhledem k překonávání bariér při studiu, preferují distanční formy studia přímo propojeného s praxí. Na závěr příspěvku jsou doporučeny možnosti zkvalitnění studia studentů se speciálními vzdělávacími potřebami.

  • Název v anglickém jazyce

    Evalvation of distant form of special education studying programs at Faculty of Education

  • Popis výsledku anglicky

    Presented paper revers to survey carried out by authors in 2008/2009. The participants were students of presence and combined forms of diverse studying programs at Faculty of Education, Charles University in Prague. The aim of the survey was to discoverthe preferences in form of study. As resulted from data analysis, students with special educational needs ? given the necessity to overcome the barriers to studies ? prefer distant form connected with practice. The possibilities of improving the qualityof university studies of students with special educational needs are highlighted.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vytváření sociálních sítí

  • ISBN

    978-80-248-2117-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    VŠB-TUO

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    10. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku