Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hry na interaktivní tabuli ve výuce chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222221" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222221 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hry na interaktivní tabuli ve výuce chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hra jako jedna z aktivizujících metod výuky vede k rozvoji tvořivosti, samostatnosti žáků, k získání kompetence řešit problémy a lze ji využít ve všech fázích výuky. V současnosti tyto aspekty zvýrazňují možnosti dostupných ICT. Samostatná tvorba a využití her s využitím ICT byla zařazena do programu výuky didaktiky chemie na Univerzitě Karlově, Pedagogické fakultě, s příznivým ohlasem studentů. Příspěvek uvádí možnosti tvorby her s chemickou tématikou pro interaktivní tabuli.

  • Název v anglickém jazyce

    Games on an interactive whiteboard in chemical education

  • Popis výsledku anglicky

    A game as an activating educational method leads to development of pupils? creativity and independence. It also increases the competence of solving problems and it can be used in all educational stages. Nowadays this can be achieved by means of ICT. Individual creating of and use of games using ICT has been successfully included in teacher-training courses conducted by the Department of chemistry and chemistry didactics at Charles University in Prague ? Faculty of Education and is greatly appreciated bystudents. The paper shows several ways of creating games with chemical subject for an interactive whiteboard.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie/Research, Theory and Practice in Chemistry Didactics XIX.

  • ISBN

    978-80-7041-839-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    14. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku