Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktické aspekty využití moderních technologií v přípravě budoucích učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222236" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222236 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktické aspekty využití moderních technologií v přípravě budoucích učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek předkládá zkušenosti s přípravou a realizací kurzu mediální didaktiky, určeného studentům učitelství. Cílem kurzu je rozvíjení kompetencí budoucích učitelů v oblasti využívání moderních technologií ve výuce na základní a střední škole se zaměřením na porozumění didaktickým aspektům práce s médii. Nedílnou součástí cíle kurzu je tak pochopení možností, ale i mezí práce s moderní technikou v jednotlivých předmětech. Jedná se především o rozvoj znalostí a dovedností smysluplně využívat předevšíminteraktivní tabuli, multimediální elektronické interaktivní učebnice, videoukázku a e- learning.

  • Název v anglickém jazyce

    DIDACTICS ASPECTS OF USE OF MODERN TECHNOLOGY IN TEACHER TRAINING

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents the author?s experience with the preparation of a media didactics course, aimed at pedagogy students. The goal of this course is the development of prospective teachers' skills in the use of modern technology at primary and secondaryschools, with the emphasis on understanding of the multi-media usage didactics aspects. The understanding of not only new opportunities, but also limitations and drawbacks of the modern technology introduction in particular subjects is thereby an indiscerptible part of the course. Primarily, the development of knowledge and kompetence to reasonably use TV, computers, internet, interactive board, multi-media interactive textbooks, video and e-learning, is concerned. The author defines current problems of the ICT introduction in schools nowadays. In the conlcusion, she proposes a set of teachers' ICT-related competences

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Alternativní metody výuky 2009

  • ISBN

    978-80-7041-515-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    23. 4. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku