Případová studie: Matematika jako prostředek rozvoje matematické gramotnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10099079" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10099079 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Případová studie: Matematika jako prostředek rozvoje matematické gramotnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola přináší případovou studii učitelky, která vytvořila a realizovala školní vzdělávací program v oblasti matematika a její aplikace na gymnázii. Analýzy v rámci studie se zaměřují na cílovou a na obsahovou dimenzi kurikula. Pozornost je zaměřena nato, jak učitelka pojímá klíčové kompetence a matematickou gramotnost. Dále šlo o to zjistit, jak přistupuje k problematice transformace obsahu a strukturování obsahu.
Název v anglickém jazyce
Case study: Mathematics as a tool for the development of mathematical literacy
Popis výsledku anglicky
The chapter consists of a case study of a teacher who created and realised a school educational programme in mathematics and its applications. The analyses within the case study aim at the goal and content dimensions of curriculum. The attention is paidto the fact how the teacher understands key competences and mathematical literacy. The aim also was to find out how she approaches to the transformation of the content and structure of subject matter.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Kurikulární reforma na gymnáziích: případové studie tvorby kurikula
ISBN
978-80-87000-78-6
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
99-114
Počet stran knihy
304
Název nakladatele
Výzkumný ústav pedagogický v Praze
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—