Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Případová studie: Matematika jako prostředek rozvoje matematické gramotnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10099079" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10099079 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Případová studie: Matematika jako prostředek rozvoje matematické gramotnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola přináší případovou studii učitelky, která vytvořila a realizovala školní vzdělávací program v oblasti matematika a její aplikace na gymnázii. Analýzy v rámci studie se zaměřují na cílovou a na obsahovou dimenzi kurikula. Pozornost je zaměřena nato, jak učitelka pojímá klíčové kompetence a matematickou gramotnost. Dále šlo o to zjistit, jak přistupuje k problematice transformace obsahu a strukturování obsahu.

  • Název v anglickém jazyce

    Case study: Mathematics as a tool for the development of mathematical literacy

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter consists of a case study of a teacher who created and realised a school educational programme in mathematics and its applications. The analyses within the case study aim at the goal and content dimensions of curriculum. The attention is paidto the fact how the teacher understands key competences and mathematical literacy. The aim also was to find out how she approaches to the transformation of the content and structure of subject matter.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Kurikulární reforma na gymnáziích: případové studie tvorby kurikula

  • ISBN

    978-80-87000-78-6

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    99-114

  • Počet stran knihy

    304

  • Název nakladatele

    Výzkumný ústav pedagogický v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly