Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Culture and the possibilities of multicultural education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10103748" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10103748 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Culture and the possibilities of multicultural education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article examines the relationship between culture and the possibilities of a multicultural education, it asks which concepts of multiculturality in today''s diverse world can different cultures coexist in. It analyses the axiological dimension of the concepts of multiculturality with an emphasis on the values of tolerance, reverence and respect and the dialogical character of multicultural education.

  • Název v anglickém jazyce

    Culture and the possibilities of multicultural education

  • Popis výsledku anglicky

    This article examines the relationship between culture and the possibilities of a multicultural education, it asks which concepts of multiculturality in today''s diverse world can different cultures coexist in. It analyses the axiological dimension of the concepts of multiculturality with an emphasis on the values of tolerance, reverence and respect and the dialogical character of multicultural education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Philosophy of Education

  • ISSN

    1811-0916

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    RU - Ruská federace

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    136-147

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus