Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A priori analysis in theory and teachers' practice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10127684" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10127684 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A priori analysis in theory and teachers' practice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A teacher of mathematics must not only master solution of mathematical problems, their selection and analysis, but also be able to introduce them to the pupils in such a way so as to stimulate the pupils' thinking processes. A priori analysis becomes a professional tool that helps the teacher in the process of this selection and decision making. The paper analyses the differences between what is included in a priori analysis in the Theory of Didactical Situations in Mathematics on the one hand and reality of every day teaching on the other.

  • Název v anglickém jazyce

    A priori analysis in theory and teachers' practice

  • Popis výsledku anglicky

    A teacher of mathematics must not only master solution of mathematical problems, their selection and analysis, but also be able to introduce them to the pupils in such a way so as to stimulate the pupils' thinking processes. A priori analysis becomes a professional tool that helps the teacher in the process of this selection and decision making. The paper analyses the differences between what is included in a priori analysis in the Theory of Didactical Situations in Mathematics on the one hand and reality of every day teaching on the other.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Symposium Elementary Maths Teaching SEMT '11 Proceedings

  • ISBN

    978-80-7290-509-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    252-260

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    21. 8. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000303426000030