Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitelé a konstruktivismus ve výuce českého jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10126045" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10126045 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitelé a konstruktivismus ve výuce českého jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na postoje a názory současných i budoucích učitelů 1. stupně základní školy ke konstruktivistickému vyučování. Podrobněji se zaobírá problematikou a hledáním způsobů, jak vhodně začleňovat konstruktivistické elementy do vyučování českého jazyka. Autorka nabízí praktické náměty využití metod a forem práce, o kterých se domnívá, že jejich prostřednictvím lze do výuky českého jazyka aplikovat prvky konstruktivismu.

  • Název v anglickém jazyce

    Teachers and constructivism in teaching the Czech language

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on the attitudes and opinions of current and future first level primary school teachers to constructivism teaching. In detail it deals with finding ways to appropriately integrate elements of constructivist teaching in the Czech language. The author offers practical suggestions of methods and forms of work through which she considers elements of constructivism to be applicable in Czech language teaching.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1830" target="_blank" >GAP407/12/1830: Vztah kognitivních struktur žáka a struktur jazykového systému v procesu edukace českého jazyka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    74-84

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus