Učitelé a konstruktivismus ve výuce českého jazyka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10126045" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10126045 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učitelé a konstruktivismus ve výuce českého jazyka
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na postoje a názory současných i budoucích učitelů 1. stupně základní školy ke konstruktivistickému vyučování. Podrobněji se zaobírá problematikou a hledáním způsobů, jak vhodně začleňovat konstruktivistické elementy do vyučování českého jazyka. Autorka nabízí praktické náměty využití metod a forem práce, o kterých se domnívá, že jejich prostřednictvím lze do výuky českého jazyka aplikovat prvky konstruktivismu.
Název v anglickém jazyce
Teachers and constructivism in teaching the Czech language
Popis výsledku anglicky
This paper focuses on the attitudes and opinions of current and future first level primary school teachers to constructivism teaching. In detail it deals with finding ways to appropriately integrate elements of constructivist teaching in the Czech language. The author offers practical suggestions of methods and forms of work through which she considers elements of constructivism to be applicable in Czech language teaching.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1830" target="_blank" >GAP407/12/1830: Vztah kognitivních struktur žáka a struktur jazykového systému v procesu edukace českého jazyka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Didaktické studie
ISSN
1804-1221
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
74-84
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—