Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cesty k inkluzi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10131260" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10131260 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Cesty k inkluzi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace je zaměřena na situaci vysokoškolských studentů se speciálními vzdělávacími potřebami ve vzdelávacím prostředí. Zvláštní pozornost je věnována překážkám ve studiu, se kterými se studenti setkávájí a strategiím, které se pri překonávání těchto překážek osvědčily. Dalším tematem je asistence při podpoře vysokoškolských studentů se speciálními vzdělávacími potřebami. Součástí monografie je i analýza postojů k jinakosti u žáků základních a středních škol a postoje učitelů k inkluzivnímu vzdělávání. Vývoj postojů k jinakosti je tak ukázán na všech stupních vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Ways to inclusion

  • Popis výsledku anglicky

    This publication is focused on the experiences of university students with special education needs in educational enviroment. Special attention is given to barriers in education needs, and to strategies that these students found useful in overcoming thebarriers. Another important theme discussed is assistance when supporting university students with special education needs. An importnant parts of this publication is the analysis of attitudes towards "otherness" of students in primary and secondary schools, and also in university academic staff attitudes towards inclusive education. The development of attitdes towards "otherness" is thus demonstrated on all levels of education.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0710" target="_blank" >GA406/09/0710: Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-246-2086-2

  • Počet stran knihy

    167

  • Název nakladatele

    Karolinum

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy