Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Use and impact of word problems with non-stereotypical gender setting and roles

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10140003" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10140003 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Use and impact of word problems with non-stereotypical gender setting and roles

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The poster describes an ongoing research focusing on cultural and gender aspects of mathematics word problems (similar focus can be found e.g. in Nasir, Hand, Taylor 2008) and strategies used for solution of culturally non-standard word problems. Word problems as they are presented in Czech textbooks of mathematics tend to present many stereotypes and the images of female and male worlds and roles in these assignments are often defined very rigorously and stereotypically.

  • Název v anglickém jazyce

    Use and impact of word problems with non-stereotypical gender setting and roles

  • Popis výsledku anglicky

    The poster describes an ongoing research focusing on cultural and gender aspects of mathematics word problems (similar focus can be found e.g. in Nasir, Hand, Taylor 2008) and strategies used for solution of culturally non-standard word problems. Word problems as they are presented in Czech textbooks of mathematics tend to present many stereotypes and the images of female and male worlds and roles in these assignments are often defined very rigorously and stereotypically.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Symposium on Elementary Mathematics Teaching 13

  • ISBN

    978-80-7290-637-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    379-380

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    PedF UK

  • Datum konání akce

    18. 8. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000329448800054