Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Asistent pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním: preferované vlastnosti a efektivní formy práce.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10144028" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10144028 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Asistent pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním: preferované vlastnosti a efektivní formy práce.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zajištění podmínek pro vzdělávání žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí je považováno za jeden z nejdůležitějších úkolů v oblasti rozvoje inkluzivního vzdělávání v ČR. Autoři příspěvku prezentují část rozsáhlejšího výzkumu zaměřeného na činnost asistentů pedagoga v běžných školách, důraz kladou na preferované osobnostní vlastnosti a efektivní podoby práce u asistentů pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher assistants for pupils from socially disadvantaged environment: preferred qualities and effective ways of work

  • Popis výsledku anglicky

    Attending to the needs of pupils from socially disadvantaged environment is one of the most important aims for developing inclusive education in Czech schools. The authors present a part of larger research focused on teacher assistants' activities in regular schools, emphasizing the preferred personal qualities and effective ways of work of teacher assistants for pupils from socially disadvantaged environment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Speciální pedagogika nejen v inkluzivním vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7464-232-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    138-146

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Datum konání akce

    13. 2. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku