Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum kulturních, sociálních a lingvistických bariér u žáků-cizinců z východní Evropy na 1. a 2. stupni základních škol v Jihomoravském kraji

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046917" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046917 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum kulturních, sociálních a lingvistických bariér u žáků-cizinců z východní Evropy na 1. a 2. stupni základních škol v Jihomoravském kraji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola pojednává o problematice kulturních, sociálních a lingvistických bariér u žáků-cizinců z východní Evropy na 1. a 2. stupni základních škol na jižní Moravě. Výzkum realizovaný v letech 2008/2009, 2009/2010 analyzuje specifika žáků-cizinců ze zemíbývalého SSSR. Pomocí dotazníkového šetření a rozhovoru s žáky-cizinci i učiteli byla zkoumána komunikační specifika sociálně znevýhodněných žáků-cizinců.

  • Název v anglickém jazyce

    The Research of Cultural, Social and Linguistic Barriers to Pupils-Foreigners from Eastern Europe in Primary Schools in the South Moravian Region

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter is devoted to the solution of the problem of cultural, social and linguistic barriers of the pupils-foreigners from Eastern Europe in primary schools in the South Moravian region. The research carried out years 2008/2009, 2009/2010 analyses particularities of the pupils-foreigners from USSR. With the assistance of questionnaire survey and discussion with pupils-foreigners and teachers, communication particularities and integration of socially disadvantaged pupils-foreigners.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Havel, J. Filová, H., et.al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School

  • ISBN

    978-80-7315-202-4

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    312

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly