Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Perceptual and Technical Aspects of Augmented Reality in Context of Use of Augmented Reality in Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10188983" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10188983 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Perceptual and Technical Aspects of Augmented Reality in Context of Use of Augmented Reality in Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper examines the issue of augmented reality and aspects of its application in education. The objective of this paper is to present selected results of theoretical study of augmented reality, especially perceptual and technical categorization aspects of systems of augmented reality in the context of the application of these systems in the field of education. It focuses on definition of augmented reality as perceptual technological concept and on identification of the technological-functional properties and specifics of augmented reality systems that allows to define didactic functions and possibilities of use of augmented reality in education.

  • Název v anglickém jazyce

    Perceptual and Technical Aspects of Augmented Reality in Context of Use of Augmented Reality in Education

  • Popis výsledku anglicky

    This paper examines the issue of augmented reality and aspects of its application in education. The objective of this paper is to present selected results of theoretical study of augmented reality, especially perceptual and technical categorization aspects of systems of augmented reality in the context of the application of these systems in the field of education. It focuses on definition of augmented reality as perceptual technological concept and on identification of the technological-functional properties and specifics of augmented reality systems that allows to define didactic functions and possibilities of use of augmented reality in education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1541" target="_blank" >GAP407/12/1541: Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základních školách</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2013

  • ISBN

    978-80-87952-00-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    2324-2330

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    9. 12. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku