Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozšířená realita ve vzdělávání: Didaktická specifika rozšířené reality

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10297843" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10297843 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozšířená realita ve vzdělávání: Didaktická specifika rozšířené reality

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se zabývá zkoumáním fenoménu rozšířené reality v kontextu didaktických specifik. Studie předkládá analýzu rozšířené reality v oblasti pojmové i obsahové a snaží se především vymezit její funkční specifika a možnosti využití z hlediska didaktiky. Rozšířená realita je pojímána jako technologicko-percepční koncept. Studie stanovuje strukturu percepčních, technologických a rezultátových hledisek, která odrážejí významné parametry rozšířené reality pro dané oblasti. Studie dále zkoumá didaktická specifika rozšířené reality, definuje hlavní možné didaktické záměry pro její využití a vytváří strukturu systémů rozšířené reality z hlediska organizace výuky. S podporou empirického šetření pak definuje didaktické vlastnosti a specifika rozšířené realityve vzdělávání. Svým pojetím představuje publikace komplexní studii nahlížející na rozšířenou realitu z různých pohledů a směrů ve vztahu ke vzdělávání, na jejímž základě je možné postavit další konkrétnější výzkumné záměry vztahujících s

  • Název v anglickém jazyce

    Augmented Reality in Education: Didactic Specifics of Augmented Reality

  • Popis výsledku anglicky

    The publication explores phenomena of augmented reality in context of didactical specifics. The study defines augmented reality in conceptual and content area and focuses on identification of its functions and use from the didactical standpoint. The study characterizes augmented reality as a specific technological-perceptual concept and establishes a system of perceptual, technological and resulting aspects that reflect important parameters of augmented reality. The study also examines the didactic specifics of augmented reality, defines the main possible didactic intentions for its use and establishes a structure of augmented reality systems in terms of teaching forms. The study defines didactic qualities and specifics of augmented reality as a technical educational tool with the support of empirical research. The concept of the publication represents a comprehensive study of augmented reality from different perspectives and standpoints related to education and it can be understood as

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7290-829-5

  • Počet stran knihy

    124

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy