Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kategorizační hlediska systémů rozšířené reality v kontextu využití rozšířené reality ve vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10188985" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10188985 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.fpv.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=a&ID=18416" target="_blank" >http://www.fpv.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=a&ID=18416</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kategorizační hlediska systémů rozšířené reality v kontextu využití rozšířené reality ve vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou rozšířené reality a jejími aspekty z hlediska její aplikace ve vzdělávání. Hlavním cílem příspěvku je prezentovat vybrané výsledky teoretické studie rozšířené reality, konkrétně jeden z výstupů této studie v podobě souhrnu kategorizačních hledisek systémů rozšířené reality v kontextu aplikace těchto systémů v oblasti vzdělávání. Příspěvek se zaměřuje na vymezení rozšířené reality vůči příbuzným technologiím či konceptům a na identifikaci technologicko funkčních vlastností a specifik systémů rozšířené reality.

  • Název v anglickém jazyce

    Categorization Standpoints of Systems of Augmented Reality in The Context of Use of Augmented Reality in Education

  • Popis výsledku anglicky

    This paper examines the issue of augmented reality and aspects of its application in education. The main objective of this paper is to present selected results of theoretical study of augmented reality, especially one of the outcomes of this study in the form of summary of categorization aspects of systems of augmented reality in the context of the application of these systems in the field of education. It focuses on definition to other technologies or technological concepts and on identification of the technological-functional properties and specifics of augmented reality systems.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Technika a vzdelávanie

  • ISSN

    1338-9742

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2013

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    103-105

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus