Kategorizační hlediska systémů rozšířené reality v kontextu využití rozšířené reality ve vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10188985" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10188985 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.fpv.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=a&ID=18416" target="_blank" >http://www.fpv.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=a&ID=18416</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kategorizační hlediska systémů rozšířené reality v kontextu využití rozšířené reality ve vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou rozšířené reality a jejími aspekty z hlediska její aplikace ve vzdělávání. Hlavním cílem příspěvku je prezentovat vybrané výsledky teoretické studie rozšířené reality, konkrétně jeden z výstupů této studie v podobě souhrnu kategorizačních hledisek systémů rozšířené reality v kontextu aplikace těchto systémů v oblasti vzdělávání. Příspěvek se zaměřuje na vymezení rozšířené reality vůči příbuzným technologiím či konceptům a na identifikaci technologicko funkčních vlastností a specifik systémů rozšířené reality.
Název v anglickém jazyce
Categorization Standpoints of Systems of Augmented Reality in The Context of Use of Augmented Reality in Education
Popis výsledku anglicky
This paper examines the issue of augmented reality and aspects of its application in education. The main objective of this paper is to present selected results of theoretical study of augmented reality, especially one of the outcomes of this study in the form of summary of categorization aspects of systems of augmented reality in the context of the application of these systems in the field of education. It focuses on definition to other technologies or technological concepts and on identification of the technological-functional properties and specifics of augmented reality systems.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Technika a vzdelávanie
ISSN
1338-9742
e-ISSN
—
Svazek periodika
2013
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
103-105
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—