Intercultural communicative competence: focus on assessment 2 (reseach)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10191466" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10191466 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Intercultural communicative competence: focus on assessment 2 (reseach)
Popis výsledku v původním jazyce
Tha chapter presents one of the possible approaches to assessing ICC of students (future teachers) of English as a foreign language and its practical application together with the obtained outcomes. Assessing ICC is a challenge for practicing teachers aswell as researchers; especially the need to assess ICC in its complex character. She inclines to the opinion that ICC assessment should have its place in the process of its development.
Název v anglickém jazyce
Intercultural communicative competence: focus on assessment 2 (reseach)
Popis výsledku anglicky
Tha chapter presents one of the possible approaches to assessing ICC of students (future teachers) of English as a foreign language and its practical application together with the obtained outcomes. Assessing ICC is a challenge for practicing teachers aswell as researchers; especially the need to assess ICC in its complex character. She inclines to the opinion that ICC assessment should have its place in the process of its development.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Mapping and Applying, Research in Foreign Language Education
ISBN
978-80-558-0281-7
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
144-161
Počet stran knihy
200
Název nakladatele
Pedagogická fakulta UKF v Nitre
Místo vydání
Nitra
Kód UT WoS kapitoly
—