Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak vnímají žáci jednotlivá témata z učiva chemie?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10189922" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10189922 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak vnímají žáci jednotlivá témata z učiva chemie?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na postoje žáků k chemii s důrazem na nejdůležitější faktor, který je ovlivňuje - probíranou látku. Autoři příspěvku předkládají část výsledků výzkumu provedeného v roce 2012 na žácích středních škol (N=595). Respondentům byl poskytnut seznam jednotlivých témat. Ty pak hodnotili na základě jejich důležitosti a obtížnosti. Studií byly odhaleny populární i neoblíbená témata, čehož může být využito nejen při revizi kurikula, ale i při širším diskurzu ohledně obsahu chemického vzdělávání na jednotlivých školách.

  • Název v anglickém jazyce

    How Do Students Perceive Particular Topics in Chemistry Subject Matter?

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on students' attitudes towards chemistry with an emphasis on one of the main factor influencing them - subject matter. The authors of the paper present a part of results of a research conducted in 2012 on secondary school students (N = 595). The respondents were provided a list of topics and assessed them according to their importance and difficulty. The study revealed both favourite and unpopular topics which may be used not only when revising the curriculum, but also in broader discursus about school chemistry content.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Biologie-Chemie-Zeměpis

  • ISSN

    1210-3349

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    23

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    24-28

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus