Jak vnímají žáci jednotlivá témata z učiva chemie?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10189922" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10189922 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak vnímají žáci jednotlivá témata z učiva chemie?
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na postoje žáků k chemii s důrazem na nejdůležitější faktor, který je ovlivňuje - probíranou látku. Autoři příspěvku předkládají část výsledků výzkumu provedeného v roce 2012 na žácích středních škol (N=595). Respondentům byl poskytnut seznam jednotlivých témat. Ty pak hodnotili na základě jejich důležitosti a obtížnosti. Studií byly odhaleny populární i neoblíbená témata, čehož může být využito nejen při revizi kurikula, ale i při širším diskurzu ohledně obsahu chemického vzdělávání na jednotlivých školách.
Název v anglickém jazyce
How Do Students Perceive Particular Topics in Chemistry Subject Matter?
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on students' attitudes towards chemistry with an emphasis on one of the main factor influencing them - subject matter. The authors of the paper present a part of results of a research conducted in 2012 on secondary school students (N = 595). The respondents were provided a list of topics and assessed them according to their importance and difficulty. The study revealed both favourite and unpopular topics which may be used not only when revising the curriculum, but also in broader discursus about school chemistry content.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Biologie-Chemie-Zeměpis
ISSN
1210-3349
e-ISSN
—
Svazek periodika
23
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
24-28
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—