Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Badatelská přírodovědná soutěžní hra projektu "Heureka! aneb podpora badatelských aktivit žáků ZŠ v přírodovědných předmětech"

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10194085" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10194085 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Badatelská přírodovědná soutěžní hra projektu "Heureka! aneb podpora badatelských aktivit žáků ZŠ v přírodovědných předmětech"

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Badatelská přírodovědná soutěžní hra byla vytvořena s cílem pomoci žákům se naučit vědecky pracovat, vědecky argumentovat, sdělovat výsledky svého bádání ostatním a vytvářet a prohlubovat jejich vztah ke zvolenému oboru. Skládá se z 10ti kol, každé je věnováno jednomu z těchto oborů: botanika, zoologie, obecná biologie, mykologie, biologie člověka, ekologie, geologie, mineralogie a petrologie, paleontologie, astronomie a fyzika. Soutěžní úkoly jsou vytvářeny i hodnoceny vědci z Národního Muzea v Praze aPedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Právě možnost komunikace žáků s vědci má sloužit jako hlavní motivační složka pro účast žáků v soutěži a ke zvýšení jejich zájmu o přírodovědné předměty. Úlohy z badatelské soutěže jsou volně dostupné na webových stránkách projektu "Heureka! aneb podpora badatelských aktivit žáků ZŠ v přírodovědných předmětech" (www.objevuj.eu) a lze je používat také v běžné výuce nebo při mimoškolní činnosti. Předběžné výsledky analýzy žákovských řešení v

  • Název v anglickém jazyce

    Inquiry-based science competition game of project "Heureka! inquiry-based science education in practise"

  • Popis výsledku anglicky

    Inquiry-based science competition game was created in order to help students to learn the ways of scietific work, scientific argumentation, to present results of their findings and form their relation to science at all. It consists of 10 rounds, each ofthem is dealing with one branch of science: botany, zoology, general biology, mycology, human biology, ecology, geology, mineralogy and petrology, paleontology, astronomy and physics. Competition assignments are created and evaluated by scientists from National Museum in Prague and Faculty of Education, Charles University in Prague. Possibility of communication between students and scientist was meant to be the main part of motivation of students to participate on competition and to improve their interest to learn science. Assignments of competition game are freely available at website of project "Heureka! inquiry-based science education in practise" (www.objevuj.eu) and can be also used in classroom or after-school instruction. Prelimi

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Projektové vyučování v přírodovědných předmětech

  • ISBN

    978-80-7290-763-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    120-125

  • Název nakladatele

    Praha: UK PedF

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    24. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku