Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti využití úloh z Biologické olympiády ve výuce přírodopisu a biologie. Inspirace pro badatelsky orientované vyučování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887787" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43887787 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti využití úloh z Biologické olympiády ve výuce přírodopisu a biologie. Inspirace pro badatelsky orientované vyučování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato publikace se zabývá diskusí možností využití úloh, které byly původně vyvinuty pro potřeby Biologické olympiády, ve standardní výuce přírodopisu nebo biologie. Seznamuje čtenáře s obecnou problematikou učebních úloh a specifiky jejich využití v přírodopisu a biologii. Diskutovány jsou zejména možnosti využití laboratorních úloh v badatelsky orientovaném vyučování. Autor chce především ukázat, že úlohy vytvořené původně pro soutěžní potřeby, lze využít ve vyučování a současně i v přípravě učitelů jako modelový didaktický materiál umožňující rozvoj pedagogických dovedností. Publikace je z výše uvedených důvodů určena především pedagogické veřejnosti, učitelům přírodopisu a biologie a samozřejmě studentům učitelských oborů přírodopisu a biologie.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities of the use of the tasks produced for The Biological Olympiad in biology teaching. The Inspiration for Inquiry Based Science Education

  • Popis výsledku anglicky

    This book deals with the discussion if competition tasks which are produced within the frame of the Biology Olympiad are usable in regular school lessons. Readers are introduced into the general problems and to specific use of learning tasks in biology teaching and learning. Especially opportunities of the use of competition tasks in inquiry based science education are presented and discussed. The author would like demonstrate that tasks originally created for competition purposes (such as the Biology Olympiad) can be used as accessible didactic material for science education and teacher preparation. The book is designed to be used by teacher educators and/or in-service and pre-service teachers.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7394-476-6

  • Počet stran knihy

    199

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Kód UT WoS knihy