Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifics of Visual Perception of the Augmented Reality in the Context of Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10283563" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10283563 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ac.els-cdn.com/S1877042814065628/1-s2.0-S1877042814065628-main.pdf?_tid=4a28f752-94c8-11e4-bd05-00000aacb35f&acdnat=1420455048_f9895434fb346090682f2e04c557953f" target="_blank" >http://ac.els-cdn.com/S1877042814065628/1-s2.0-S1877042814065628-main.pdf?_tid=4a28f752-94c8-11e4-bd05-00000aacb35f&acdnat=1420455048_f9895434fb346090682f2e04c557953f</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.12.432" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2014.12.432</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Specifics of Visual Perception of the Augmented Reality in the Context of Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Paper deals with visual perception, which is a prerequisite for the functioning of augmented reality and very important area in the context of the use of augmented reality in education. The paper aims to analyse the specifics of visual perception and lists the characteristics of augmented reality systems and applications from the perceptual point of view. Characteristics of augmented reality from the point of view of visual perception reflect primarily the form and the nature of the added information, cognitive difficulty of processing information presented to a user, its decoding and processing, properties of augmented reality systems and their potential applications in education.

  • Název v anglickém jazyce

    Specifics of Visual Perception of the Augmented Reality in the Context of Education

  • Popis výsledku anglicky

    Paper deals with visual perception, which is a prerequisite for the functioning of augmented reality and very important area in the context of the use of augmented reality in education. The paper aims to analyse the specifics of visual perception and lists the characteristics of augmented reality systems and applications from the perceptual point of view. Characteristics of augmented reality from the point of view of visual perception reflect primarily the form and the nature of the added information, cognitive difficulty of processing information presented to a user, its decoding and processing, properties of augmented reality systems and their potential applications in education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1541" target="_blank" >GAP407/12/1541: Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základních školách</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2014

  • Číslo periodika v rámci svazku

    159

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    598-604

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus