Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Fenomén výchovy a etika učitelského povolání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10285735" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10285735 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Fenomén výchovy a etika učitelského povolání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie se zabývá povahou výchovy jako specifického lidského jednání. Z hermeneutických pozic zkoumá ontologická východiska výchovného vztahu ke světu, ke společenství a k sobě samému. Ukazuje kontexty, v nichž se výchova rodí, a podmínky, v nichž jemožno ji rozvinout. Monografie se soustřeďuje na etickou dimenzi výchovy a vzdělání, opírá se o výsledky studia a analýzy filosofické, psychologické a pedagogické primární i sekundární literatury a o výsledky longitudálních kvalitativních výzkumů v oblasti pedagogické činnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    The phenomenon of education and ethics of the teaching profession

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph deals with the nature of education as a specific human behavior. The hermeneutical positions explores the ontological basis of the educational relationship with the world community and to himself. Shows the contexts in which education is born, and the conditions in which it is possible to develop it. This monograph focuses on the ethical dimension of education. It is based on the results of studying and analysing primary as well as secondary philosophical, psychological and pedagogical sources and on the results of long-term qualitative research in the field of pedagogical activity.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-246-2636-9

  • Počet stran knihy

    220

  • Název nakladatele

    Karolinum

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy