Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA130168Q" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A130168Q - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie monografie si klade za cíl vyjádřit kontext speciálních vzdělávacích potřeb se zřetelem na romské žáky, druhou cílovou skupinu tvoří žáci s lehkým mentálním postižením, u nichž se uplatňování integračních tendencí jeví jako nejobtížnější. Třetí cílovou skupinou jsou děti a žáci s kombinovaným postižením, s důrazem na mentální postižení Text knihy je členěn do čtyř hlavních kapitol přinášející východiska řešeného tématu. Jde především o legislativní uchopení SVP a jeho srovnání v mezinárodnímkontextu. Odborné kompetence (speciálních) pedagogů významně determinují komunikaci ve školní praxi. Jsou formovány v pregraduální přípravě a dále upevňovány v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Kniha je věnována pedagogům v praxi i odborníkům v oblasti výzkumu.

  • Název v anglickém jazyce

    Pupils with Special Educational Needs in Pedagogical Communication

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph deals with the context of special educational needs defined by currently valid legislative and other methodical or curricular documents with respect to the socially excluded Romani pupils and pupils with mild mental disability. It defines basic key factors which affect the process of education and the quality of pedagogical communication. The space is given to the personality of teacher, their competences and qualities. Partial empirical investigations which are the result of research aimscarried out at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava are presented in the individual chapters.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7464-022-3

  • Počet stran knihy

    118

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS knihy