Zájem středoškoláků o matematické činnosti ve výuce fyziky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10290968" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10290968 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.mfi.upol.cz/index.php/mfi/issue/view/12" target="_blank" >http://www.mfi.upol.cz/index.php/mfi/issue/view/12</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zájem středoškoláků o matematické činnosti ve výuce fyziky
Popis výsledku v původním jazyce
Tato empirická studie ukazuje, že zájem středoškoláků o provádění matematických aktivit ve výuce fyziky závisí na jejich prospěchu ve fyzice. Výzkumný vzorek zahrnoval přibližně 2 300 středoškoláků.
Název v anglickém jazyce
Interest of students of upper secondary schools in mathematics activities in physics education
Popis výsledku anglicky
This empirical study shows that the interest of students of upper secondary schools in mathematics activities in physics education depends on the academic achievement of students (in physics). The research sample consisted of about 2 300 upper secondaryschool students.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GBP402%2F12%2FG130" target="_blank" >GBP402/12/G130: Vztahy mezi dovednostmi, vzděláváním a výsledky na trhu práce: longitudinální studie</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Matematika - fyzika - informatika
ISSN
1210-1761
e-ISSN
—
Svazek periodika
23
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
275-286
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—