Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodologie výzkumu a zpracování dat

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10334699" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10334699 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodologie výzkumu a zpracování dat

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola představuje základní metodologický rámec druhé fáze projektu Porozumění čtenému - typický vývoj a jeho rizika zaměřeného na výzkum rizikových skupin čtenářů. Definuje teoretická východiska daného dílčího výzkumu a jeho cíle a popisuje výběr skupin žáků s rizikovým vývojem čtenářských dovedností. Dále se zabývá harmonogramem průběhu výzkumného šetření, výzkumným vzorkem a seznamuje s testovou baterií. V rámci první analýzy dat rizikových skupin srovnává vybrané výzkumné skupiny v dílčích jazykových dovednostech.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology and data processing

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents the research design and the methodology of the second phase of the project Reading comprehension - typical development and its risks focusing on the children at risk of reading difficulties. It defines the theoretical background and aims of the research, and specifies the selection criteria of at risk groups. It also summarizes the timeline of the study and describes research groups and the test battery. In the first data analysis of at risk groups, it compares language skills of selected research groups.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA13-20678S" target="_blank" >GA13-20678S: Porozumění čtenému - typický vývoj a jeho rizika</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Porozumění čtenému IV. Porozumění čtenému u dětí s rizikem čtenářských obtíží - metodologie, výsledky a interpretace výzkumu.

  • ISBN

    978-80-7290-863-9

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    19-31

  • Počet stran knihy

    144

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly