Metodologie výzkumu a zpracování dat
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10334699" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10334699 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodologie výzkumu a zpracování dat
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola představuje základní metodologický rámec druhé fáze projektu Porozumění čtenému - typický vývoj a jeho rizika zaměřeného na výzkum rizikových skupin čtenářů. Definuje teoretická východiska daného dílčího výzkumu a jeho cíle a popisuje výběr skupin žáků s rizikovým vývojem čtenářských dovedností. Dále se zabývá harmonogramem průběhu výzkumného šetření, výzkumným vzorkem a seznamuje s testovou baterií. V rámci první analýzy dat rizikových skupin srovnává vybrané výzkumné skupiny v dílčích jazykových dovednostech.
Název v anglickém jazyce
Methodology and data processing
Popis výsledku anglicky
The chapter presents the research design and the methodology of the second phase of the project Reading comprehension - typical development and its risks focusing on the children at risk of reading difficulties. It defines the theoretical background and aims of the research, and specifies the selection criteria of at risk groups. It also summarizes the timeline of the study and describes research groups and the test battery. In the first data analysis of at risk groups, it compares language skills of selected research groups.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA13-20678S" target="_blank" >GA13-20678S: Porozumění čtenému - typický vývoj a jeho rizika</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Porozumění čtenému IV. Porozumění čtenému u dětí s rizikem čtenářských obtíží - metodologie, výsledky a interpretace výzkumu.
ISBN
978-80-7290-863-9
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
19-31
Počet stran knihy
144
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—