Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metoda ukotvujících vinět a její využití v pedagogickém výzkumu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F17%3A10364120" target="_blank" >RIV/00216208:11410/17:10364120 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/uvrv/vonkova-ukotvujici-vinety/" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/uvrv/vonkova-ukotvujici-vinety/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metoda ukotvujících vinět a její využití v pedagogickém výzkumu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie Metoda ukotvujících vinět a její využití v pedagogickém výzkumu představuje první komplexní pojednání o ukotvujících vinětách nejen v české pedagogické literatuře. Metoda ukotvujících vinět (anglicky anchoring vignettes method) umožňuje ukotvit odpovědi na sebehodnoticí otázky tak, aby je bylo možno porovnávat. Metoda tak může pomoci odstranit jednu z častých slabin kvantitativního výzkumu, totiž omezenou validitu při použití posuzovacích škál. Publikace je určena začínajícím i pokročilým výzkumníkům v pedagogických a sociálních vědách.

  • Název v anglickém jazyce

    Anchoring vignette method and its use in educational research

  • Popis výsledku anglicky

    Book Anchoring vignette method and its use in educational research represents a first complex introducation about anchoring vignettes not only in Czech educational literature. The anchoring vignette method helps to anchor answers to self-assessment questions so that they are comparable. The anchoring vignette method helps to eliminate one of the common weaknesses of quantitative research, i.e. weak validity of concepts measured using rating scales. The book could be used by both beginning and advanced researcher working in educational and other social science research.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GBP402%2F12%2FG130" target="_blank" >GBP402/12/G130: Vztahy mezi dovednostmi, vzděláváním a výsledky na trhu práce: longitudinální studie</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7290-954-4

  • Počet stran knihy

    261

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy