Identification of the Ways of Using ICT in Chemistry Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10375573" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10375573 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Identification of the Ways of Using ICT in Chemistry Education
Popis výsledku v původním jazyce
Secondary school chemistry teachers were divided into five categories based on their attitudes towards ICT in chemistry education with a use of a questionnaire. This paper presents results of interviews with five teachers who were identified as innovators. The teachers mention concrete ways of using ICT in their practice.
Název v anglickém jazyce
Identification of the Ways of Using ICT in Chemistry Education
Popis výsledku anglicky
Secondary school chemistry teachers were divided into five categories based on their attitudes towards ICT in chemistry education with a use of a questionnaire. This paper presents results of interviews with five teachers who were identified as innovators. The teachers mention concrete ways of using ICT in their practice.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Science Teaching in the XXI Century
ISBN
978-83-8084-062-1
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
134-145
Počet stran knihy
199
Název nakladatele
Pedagogical University of Cracow
Místo vydání
Kraków
Kód UT WoS kapitoly
—