Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků základních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10389524" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10389524 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/konference-ctu/2018-2/" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/konference-ctu/2018-2/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků základních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Představen byl projekt TAČR &quot;Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků základních škol&quot;, jehož cílem je realizace standardizační studie, v rámci které budou vytvořeny normy diagnostických nástrojů gramotnostních dovedností s důrazem na porozumění čtenému. Nástroje vznikly v rámci projektu Porozumění čtenému - typický vývoj a jeho rizika, nyní budou standardizovány. Jsou potřebné v praxi, ve školách i školských poradenských zařízeních, uživateli výsledků budou školní a poradenští pracovníci, pracující se žáky s gramotnostními problémy, což je v době inkluzivního vzdělávání jedno z nejdůležitějších témat.

  • Název v anglickém jazyce

    Key literacy skills of primary school pupils

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduced TAČR (Technology Agency of the Czech Republic) research project &quot;Key literacy skills of primary school pupils&quot; aiming to realize a standardization study in order to derive norms for diagnostic tools of literacy skills with an emphasis on reading comprehension. The assessment tools were originally designed in the project &quot;Reading comprehension - typical development and its risks&quot; and now the instruments will be standardized. They are needed in practice, both in schools and in counselling facilities. School and counselling professionals working with children with literacy difficulties will be the users of the results. At the time of inclusive education, it is one of the most important topics.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL01000365" target="_blank" >TL01000365: Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků základních škol - testová diagnostická baterie</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů