Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků základních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10389530" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10389530 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/diagnostika_cteni/aktuality/" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/diagnostika_cteni/aktuality/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků základních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Uspořádání workshopu sloužilo k informování odborné veřejnosti o projektu TAČR Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků základních škol, na jehož základě je realizován standardizační výzkum vedoucí k vytvoření norem pro klíčové gramotnostní dovednosti u žáků základních škol (1.st. ZŠ). Byly představy ideové cíle projektu, současný stav řešení v daných oblastech gramotnosti i principy nových přístupů, korespondujících se zahraničními trendy, kterými bude řešen aktuální nedostatek diagnostických nástrojů v ČR - důraz na aspekt porozumění a další aspekty gramotnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Key literacy skills for elementary school pupils

  • Popis výsledku anglicky

    Organized workshop served to inform the professional community about TAČR project &quot;Key literacy skills for elementary school pupils&quot;, on the basis of the standardization research which led to creating standards for the key literacy skills for elementary school pupils (1st grade elementary school). We expressed thought goals of the project, current condition of solutions in specific areas of literacy (prerequisites for reading, decoding, comprehending, family environment, school environment, teacher&apos;s approach) and the principles of new diagnostic approaches, corresponding with foreign trends. Using them, we try to solve the current deficit of existing diagnostic tools in the Czech Republic - absence of emphasis on the aspect of comprehension (reading with comprehension, listening with comprehension) which is the basis of functional literacy.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL01000365" target="_blank" >TL01000365: Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků základních škol - testová diagnostická baterie</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Praha

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    70

  • Počet zahraničních účastníků

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce