Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zaměřeno na chemické pokusy: výsledky akčního výzkumu

Popis výsledku

Chemický experiment je nezbytný pro výuku chemie. Dosavadní akční výzkum byl zaměřen na identifikaci a implementaci IBSE prvků do experimentálních činností na základních školách. Propojením pozorování s analýzou popisů experimentů studentů byl hodnocen původní stav experimentování. Zpočátku byla většina aktivit zaměřena na učitele. Porozumění povaze a účelu experimentů bylo také na nižší úrovni. Intervence způsobila aktivaci žáků. Nicméně, pouze změněný design experimentu se zdá být nedostatečný pro pochopení experimentu žáky.

Klíčová slova

chemistry experimentIBSEAction research

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zaměřeno na chemické pokusy: výsledky akčního výzkumu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Chemický experiment je nezbytný pro výuku chemie. Dosavadní akční výzkum byl zaměřen na identifikaci a implementaci IBSE prvků do experimentálních činností na základních školách. Propojením pozorování s analýzou popisů experimentů studentů byl hodnocen původní stav experimentování. Zpočátku byla většina aktivit zaměřena na učitele. Porozumění povaze a účelu experimentů bylo také na nižší úrovni. Intervence způsobila aktivaci žáků. Nicméně, pouze změněný design experimentu se zdá být nedostatečný pro pochopení experimentu žáky.

  • Název v anglickém jazyce

    Focused on chemical experiements: An action research results

  • Popis výsledku anglicky

    Chemistry experiment is essential in chemistry teaching. The present action research was aimed at identification and implementation of IBSE elements to the experimental activities at lower-secondary school. By linking observation with analysis of students' experiment descriptions, the original state of experimentation was evaluated. At first, most of the activity was teacher-centered. Students' understanding to the nature and the purpose of the experiments was also on a lower level. The intervention caused student activization. However, only the changed design of the experiment itself seems insufficient for the students' understanding the experiments.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PROJECT-BASED EDUCATION AND OTHER ACTIVATING STRATEGIES IN SCIENCE EDUCATION XVII.

  • ISBN

    978-80-7603-155-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    199-208

  • Název nakladatele

    Karlova Univerzita

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    7. 11. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000567209500023