Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zaměřeno na chemické pokusy: výsledky akčního výzkumu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10413904" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10413904 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://pages.pedf.cuni.cz/pbe/files/2020/05/PBE_2019_final.pdf" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/pbe/files/2020/05/PBE_2019_final.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zaměřeno na chemické pokusy: výsledky akčního výzkumu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Chemický experiment je nezbytný pro výuku chemie. Dosavadní akční výzkum byl zaměřen na identifikaci a implementaci IBSE prvků do experimentálních činností na základních školách. Propojením pozorování s analýzou popisů experimentů studentů byl hodnocen původní stav experimentování. Zpočátku byla většina aktivit zaměřena na učitele. Porozumění povaze a účelu experimentů bylo také na nižší úrovni. Intervence způsobila aktivaci žáků. Nicméně, pouze změněný design experimentu se zdá být nedostatečný pro pochopení experimentu žáky.

  • Název v anglickém jazyce

    Focused on chemical experiements: An action research results

  • Popis výsledku anglicky

    Chemistry experiment is essential in chemistry teaching. The present action research was aimed at identification and implementation of IBSE elements to the experimental activities at lower-secondary school. By linking observation with analysis of students&apos; experiment descriptions, the original state of experimentation was evaluated. At first, most of the activity was teacher-centered. Students&apos; understanding to the nature and the purpose of the experiments was also on a lower level. The intervention caused student activization. However, only the changed design of the experiment itself seems insufficient for the students&apos; understanding the experiments.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PROJECT-BASED EDUCATION AND OTHER ACTIVATING STRATEGIES IN SCIENCE EDUCATION XVII.

  • ISBN

    978-80-7603-155-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    199-208

  • Název nakladatele

    Karlova Univerzita

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    7. 11. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000567209500023