Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Supervize jako jeden z efektivních nástrojů péče o učitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10423497" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10423497 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=RKq3j.R_Qe" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=RKq3j.R_Qe</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Supervize jako jeden z efektivních nástrojů péče o učitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek popisuje supervizi jako nástroj, který se ukazuje efektivní při prevenci učitelského vyhoření. Jsou prezentována data z českých základních škol: jaké je rozšížení služby, co je motivem v zavádění supervize na školách a co je nejčastějšími překážkami. článek popisuje specifika zaváděné služby ve školství také z pohledu supervizora či učitele, který službu konzumuje.

  • Název v anglickém jazyce

    Supervision as one of the effective tools of teacher care

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes supervision as a tool that proves to be effective in preventing teacher burnout. Data from Czech primary schools are presented: what is the expansion of the service, what is the motive for the introduction of supervision in schools and what are the most common obstacles. The article describes the specifics of the introduced service in education also from the point of view of the supervisor or teacher who consumes the service.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL01000399" target="_blank" >TL01000399: Supervize - prevence učitelského vyhoření</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Komenský

  • ISSN

    0323-0449

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    144

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    19-26

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus