Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Education as Coexistence

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10427822" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10427822 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=dxGMqBS36t" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=dxGMqBS36t</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Education as Coexistence

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article deals with the ontological character of the educational relationship as it is formed during the crisis of education and upbringing. It is primarily based on Fink&apos;s analysis of education, perceived as th e basic relationship of a man to the world, to society, and to himself. It asks how to educate in a time when the legitimacy of educational authority is shaken and seeks the preconditions for the po ssibility of &quot;good&quot; education in the context of questioning all of the traditional values and existing relationships on which education is based.

  • Název v anglickém jazyce

    Education as Coexistence

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with the ontological character of the educational relationship as it is formed during the crisis of education and upbringing. It is primarily based on Fink&apos;s analysis of education, perceived as th e basic relationship of a man to the world, to society, and to himself. It asks how to educate in a time when the legitimacy of educational authority is shaken and seeks the preconditions for the po ssibility of &quot;good&quot; education in the context of questioning all of the traditional values and existing relationships on which education is based.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Paideia

  • ISSN

    1214-8725

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    17

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus