Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Musical Literary in Primary Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10431806" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10431806 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=93fK_r0vov" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=93fK_r0vov</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Musical Literary in Primary Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Musical literacy is a complex of abilities, skills and knowledge that can be used in practical aspects of life. The abilities are of paramount importance in this context. That is why research in the fi eld of music education already focused on them in the past. The authors aimed to ascertain what the level of music literacy is at present, and they therefore focused on research into musical abilities, too. The research results indicate that the musical abilities are developed adequately and proportionately. They also point out the need to monitor both the development of musicality and knowledge.

  • Název v anglickém jazyce

    Musical Literary in Primary Education

  • Popis výsledku anglicky

    Musical literacy is a complex of abilities, skills and knowledge that can be used in practical aspects of life. The abilities are of paramount importance in this context. That is why research in the fi eld of music education already focused on them in the past. The authors aimed to ascertain what the level of music literacy is at present, and they therefore focused on research into musical abilities, too. The research results indicate that the musical abilities are developed adequately and proportionately. They also point out the need to monitor both the development of musicality and knowledge.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání

  • ISSN

    2533-7882

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    VI

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    7-24

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus