Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Non-standard word problems of the type What number makes sense?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10429696" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10429696 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Non-standard word problems of the type What number makes sense?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this paper we focus on non-standard word problems of the type What number makes sense? that were set to 2 nd and 3 rd grade pupils. Pupils&apos; solutions were analysed with respect to the pupils&apos; approach to solving of the problem. The same problems were set to teachers who participated in semi-structured interviews. We were looking at how they work with and how they would use non-standard word problems of the type What number makes sense?

  • Název v anglickém jazyce

    Non-standard word problems of the type What number makes sense?

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper we focus on non-standard word problems of the type What number makes sense? that were set to 2 nd and 3 rd grade pupils. Pupils&apos; solutions were analysed with respect to the pupils&apos; approach to solving of the problem. The same problems were set to teachers who participated in semi-structured interviews. We were looking at how they work with and how they would use non-standard word problems of the type What number makes sense?

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL03000469" target="_blank" >TL03000469: Podpora integrace matematické, čtenářské a jazykové gramotnosti u žáků základních škol</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Broadening experiences in elementary school mathematics

  • ISBN

    978-80-7603-260-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    414-423

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta Katedra matematiky a didaktiky matematiky

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    22. 8. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000853246900043