Skrytý potenciál virtuálního co teachingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10433571" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10433571 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=ksQO0Y8c60" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=ksQO0Y8c60</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Skrytý potenciál virtuálního co teachingu
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá novou metodou virtuálního co-teachingu. Zasazuje metodu virtuálního co-teachingu do kontextu didaktických metod. Představuje různé kategorie klasického co-teachingového pojetí a vysvětluje obdobné využití nové metody co-teachingu s virtuální složkou. Shrnuje potenciál metody virtuálního co-teachingu, který je příslibem do budoucna. Informuje o výzkumu efektivity virtuální co-teachingové metody, který realizuje tým Univerzity Karlovy, katedry andragogiky a managementu pedagogické fakulty.
Název v anglickém jazyce
Hidden potential of virtual co-teaching
Popis výsledku anglicky
The article deals with a new method of virtual co-teaching. It places the method of virtual co-teaching in the context of didactic methods. It presents various categories of the classical co-teaching concept and explains a similar use of the new method of co-teaching with a virtual component. It summarizes the potential of the virtual co-teaching method, which is a promise for the future. It informs about the research of the efficiency of the virtual co-teaching method, which is carried out by the team of Charles University, Department of Andragogy and Management of the Faculty of Education.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL03000133" target="_blank" >TL03000133: Nová metoda vzdělávání pro 21. století: Virtual-Co-Teaching</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Prohuman [online]
ISSN
1338-1415
e-ISSN
—
Svazek periodika
2021
Číslo periodika v rámci svazku
2021
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
8
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—