Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Co-teaching: Advantages and Disadvantages

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10437767" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10437767 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.31338/uw.9788323552062" target="_blank" >https://doi.org/10.31338/uw.9788323552062</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.31338/uw.9788323552062" target="_blank" >10.31338/uw.9788323552062</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Co-teaching: Advantages and Disadvantages

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The text deals with the issue of a modern method of co-teaching education. The authors identify the advantages and disadvantages of the use in practice of primary and secondary school teachers. The researchers implement the method of co-teaching within the research into a virtual environment, which creates a new tool applicable for solving current problems in the cognitive component of teaching. The principle is cooperation in teaching with the aim of more effective teaching, greater synergistic interconnection of the content of education in the theoretical and practical components, the use of an interdisciplinary approach and interconnection with the school curriculum.

  • Název v anglickém jazyce

    Co-teaching: Advantages and Disadvantages

  • Popis výsledku anglicky

    The text deals with the issue of a modern method of co-teaching education. The authors identify the advantages and disadvantages of the use in practice of primary and secondary school teachers. The researchers implement the method of co-teaching within the research into a virtual environment, which creates a new tool applicable for solving current problems in the cognitive component of teaching. The principle is cooperation in teaching with the aim of more effective teaching, greater synergistic interconnection of the content of education in the theoretical and practical components, the use of an interdisciplinary approach and interconnection with the school curriculum.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    LEARNING NEVER ENDS…

  • ISBN

    978-83-235-5206-2

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    93-107

  • Počet stran knihy

    314

  • Název nakladatele

    Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

  • Místo vydání

    Warsaw

  • Kód UT WoS kapitoly