Co-teaching: Advantages and Disadvantages
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10437767" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10437767 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://doi.org/10.31338/uw.9788323552062" target="_blank" >https://doi.org/10.31338/uw.9788323552062</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.31338/uw.9788323552062" target="_blank" >10.31338/uw.9788323552062</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Co-teaching: Advantages and Disadvantages
Popis výsledku v původním jazyce
The text deals with the issue of a modern method of co-teaching education. The authors identify the advantages and disadvantages of the use in practice of primary and secondary school teachers. The researchers implement the method of co-teaching within the research into a virtual environment, which creates a new tool applicable for solving current problems in the cognitive component of teaching. The principle is cooperation in teaching with the aim of more effective teaching, greater synergistic interconnection of the content of education in the theoretical and practical components, the use of an interdisciplinary approach and interconnection with the school curriculum.
Název v anglickém jazyce
Co-teaching: Advantages and Disadvantages
Popis výsledku anglicky
The text deals with the issue of a modern method of co-teaching education. The authors identify the advantages and disadvantages of the use in practice of primary and secondary school teachers. The researchers implement the method of co-teaching within the research into a virtual environment, which creates a new tool applicable for solving current problems in the cognitive component of teaching. The principle is cooperation in teaching with the aim of more effective teaching, greater synergistic interconnection of the content of education in the theoretical and practical components, the use of an interdisciplinary approach and interconnection with the school curriculum.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
LEARNING NEVER ENDS…
ISBN
978-83-235-5206-2
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
93-107
Počet stran knihy
314
Název nakladatele
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Místo vydání
Warsaw
Kód UT WoS kapitoly
—