Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka mluvené ruštiny na úrovni A1 v českém školním prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F22%3A10448413" target="_blank" >RIV/00216208:11410/22:10448413 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=rgP9ze-h~F" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=rgP9ze-h~F</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka mluvené ruštiny na úrovni A1 v českém školním prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kontextu revize jednoho ze základních kurikulárních dokumentů českého vzdělávacího systému se jako velmi aktuální ukazuje otázka adekvátního chápání úrovně A1 ve výuce dalšího cizího jazyka v základním vzdělávání. Článek je věnován problematice nastavení odpovídajícího obsahu výuky mluvené ruštiny na základních školách tak, aby byly žákům nabízeny k osvojení výhradně takové jazykové prostředky, které jsou nezbytné pro řešení komunikačních situací na úrovni A1.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching spoken Russian at A1 in the Czech school environment

  • Popis výsledku anglicky

    In the context of the revision of one of the basic curriculum documents of the Czech education system, the question of adequate understanding of the A1 level in the teaching of another foreign language in primary education appears to be very topical. The article is devoted to the issue of setting the appropriate content of the teaching of spoken Russian in primary schools so that students are offered to learn only those elements of language systems that are necessary for solving communication situations at the A1 level.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

    2571-0400

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    93-103

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus