Výuka mluvené ruštiny na úrovni A1 v českém školním prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F22%3A10448413" target="_blank" >RIV/00216208:11410/22:10448413 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=rgP9ze-h~F" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=rgP9ze-h~F</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výuka mluvené ruštiny na úrovni A1 v českém školním prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
V kontextu revize jednoho ze základních kurikulárních dokumentů českého vzdělávacího systému se jako velmi aktuální ukazuje otázka adekvátního chápání úrovně A1 ve výuce dalšího cizího jazyka v základním vzdělávání. Článek je věnován problematice nastavení odpovídajícího obsahu výuky mluvené ruštiny na základních školách tak, aby byly žákům nabízeny k osvojení výhradně takové jazykové prostředky, které jsou nezbytné pro řešení komunikačních situací na úrovni A1.
Název v anglickém jazyce
Teaching spoken Russian at A1 in the Czech school environment
Popis výsledku anglicky
In the context of the revision of one of the basic curriculum documents of the Czech education system, the question of adequate understanding of the A1 level in the teaching of another foreign language in primary education appears to be very topical. The article is devoted to the issue of setting the appropriate content of the teaching of spoken Russian in primary schools so that students are offered to learn only those elements of language systems that are necessary for solving communication situations at the A1 level.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Didaktické studie
ISSN
1804-1221
e-ISSN
2571-0400
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
93-103
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—