Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Persvazivní prostředky e-mail marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F22%3A10452904" target="_blank" >RIV/00216208:11410/22:10452904 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=CgFBgqo4DG" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=CgFBgqo4DG</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Persvazivní prostředky e-mail marketingu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se věnuje E-mail marketingu jako součásti direct marketingu. Na několika příkladech jsou představeny typické či naopak netradiční postupy e-mailové reklamy, jazykové i nejazykové persvazivní prostředky.

  • Název v anglickém jazyce

    Persuasive Means of E-mail Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with E-mail marketing as a part of direct marketing. On several examples, typical and also less typical persuasive means of e-mail marketing are presented.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Jazyk a kultúra [online]

  • ISSN

    1338-1148

  • e-ISSN

    1338-1148

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    51

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    71-77

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus