Persvazivní prostředky e-mail marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F22%3A10452904" target="_blank" >RIV/00216208:11410/22:10452904 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=CgFBgqo4DG" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=CgFBgqo4DG</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Persvazivní prostředky e-mail marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se věnuje E-mail marketingu jako součásti direct marketingu. Na několika příkladech jsou představeny typické či naopak netradiční postupy e-mailové reklamy, jazykové i nejazykové persvazivní prostředky.
Název v anglickém jazyce
Persuasive Means of E-mail Marketing
Popis výsledku anglicky
The paper deals with E-mail marketing as a part of direct marketing. On several examples, typical and also less typical persuasive means of e-mail marketing are presented.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
60203 - Linguistics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Jazyk a kultúra [online]
ISSN
1338-1148
e-ISSN
1338-1148
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
51
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
71-77
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—