Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Co náš byznys čeká v roce 2009?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F08%3A00006960" target="_blank" >RIV/00216275:25510/08:00006960 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Co náš byznys čeká v roce 2009?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Direct marketing je chápán jako jakási podmnožina, druh marketingu vyznačující se snahou doručit zprávu přímo koncovým zákazníkům (prostřednictvím e-mailu, direct mailu, telemarketingu apod.). Direct mail bude s největší pravděpodobností i nadále růst (především v segmentu B2C) a stane se integrální součástí komunikačního mixu firem

  • Název v anglickém jazyce

    What our businees waits in year 2009?

  • Popis výsledku anglicky

    Direct marketing is comprehended as subset, kind f marketing with endeavour deliver message direct to final customer (through the e-mail, direct mail), telemarketing). Direct mail will be growth (in segment B2C) and becomes integral component of communication firm mix.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Direkt

  • ISSN

    1802-2227

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2008

  • Číslo periodika v rámci svazku

    9

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus