Co náš byznys čeká v roce 2009?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F08%3A00006960" target="_blank" >RIV/00216275:25510/08:00006960 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Co náš byznys čeká v roce 2009?
Popis výsledku v původním jazyce
Direct marketing je chápán jako jakási podmnožina, druh marketingu vyznačující se snahou doručit zprávu přímo koncovým zákazníkům (prostřednictvím e-mailu, direct mailu, telemarketingu apod.). Direct mail bude s největší pravděpodobností i nadále růst (především v segmentu B2C) a stane se integrální součástí komunikačního mixu firem
Název v anglickém jazyce
What our businees waits in year 2009?
Popis výsledku anglicky
Direct marketing is comprehended as subset, kind f marketing with endeavour deliver message direct to final customer (through the e-mail, direct mail), telemarketing). Direct mail will be growth (in segment B2C) and becomes integral component of communication firm mix.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Direkt
ISSN
1802-2227
e-ISSN
—
Svazek periodika
2008
Číslo periodika v rámci svazku
9
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—