Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Assesment of the use level of direct mail in the V4 countries

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00153690" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00153690 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Assesment of the use level of direct mail in the V4 countries

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the article is to assess the possibilities of future developments of Direct Marketing in the Visegrad group. Particular attention is paid to the fact that even when tere is a single political grouping of states, which reported mutual psychological closeness, there are differences between them, to be taking into account. Significant difference are primarily identified in consumer attitudes and preferences, their purchase decisions as well as acceptance of the various tools of commuinication mix. Direct marketing is form of marketing communication aimed on exact selection of target group and its effective addressing. Contrary to the Mass Marketing, each customer is addressed indvidually. where databases of potential or regular customers are used. One form of Direct Marketing is so-called Direct Mail. It is the oldest and most advanced tool of Direct Marketing. Also called mailing, it is the most important tool of Direct Marketing. The country with the hightest amount of delive

  • Název v anglickém jazyce

    Assesment of the use level of direct mail in the V4 countries

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the article is to assess the possibilities of future developments of Direct Marketing in the Visegrad group. Particular attention is paid to the fact that even when tere is a single political grouping of states, which reported mutual psychological closeness, there are differences between them, to be taking into account. Significant difference are primarily identified in consumer attitudes and preferences, their purchase decisions as well as acceptance of the various tools of commuinication mix. Direct marketing is form of marketing communication aimed on exact selection of target group and its effective addressing. Contrary to the Mass Marketing, each customer is addressed indvidually. where databases of potential or regular customers are used. One form of Direct Marketing is so-called Direct Mail. It is the oldest and most advanced tool of Direct Marketing. Also called mailing, it is the most important tool of Direct Marketing. The country with the hightest amount of delive

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis : Acta of Mendel University of agriculture and forestry Brno = Acta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    57

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus