Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpora prodeje a přímý marketing v nízkonákladovém režimu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F13%3A%230000009" target="_blank" >RIV/04274644:_____/13:#0000009 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.nakladatelstviadart.cz/?page_id=10" target="_blank" >http://www.nakladatelstviadart.cz/?page_id=10</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpora prodeje a přímý marketing v nízkonákladovém režimu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje těm metodám marketingové komunikace, které pomáhají budovat adresní databáze zákazníků (nástroje podpory prodeje) a které je využívají (přímý marketing). Upozorňuje na nejnovější změny v charakteru konkurenčního prostředí a nové aspekty v marketingových strategiích v období vleklé hospodářské stagnace či krize. Autor zdůrazňuje stále nedoceňovanou nutnost přesně formulovat komunikační cíle, správně pochopit mechanismy nástrojů marketingové komunikace a důsledně prověřovat účinky použitých nástrojů i jejich synergii. Příspěvek ukazuje některé cesty, kterými lze i v době stagnující ekonomiky, úsporných režimů a redukovaných rozpočtů na marketingovou komunikaci účinně ovlivňovat myšlení a chování cílových skupin zákazníků a posilovat pozice na trhu.

  • Název v anglickém jazyce

    Sale support and direct marketing in low-cost mode

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with those methods of marketing communications that help build an address database of customers (sales support tools), and using them (direct marketing). The contribution draws attention to recent changes in the nature of the competitive environment and new aspects in marketing strategies in a protracted period of economic stagnation and crisis. The author emphasizes the need to formulate exactly the communications goals, to properly understand the mechanisms of marketing communication tools and thoroughly examine the effects of the tools and their synergy. The paper shows some of the ways in which one can even during a sluggish economy, power-saving modes and reduced budgets in marketing communications effectively affect the thinking and behavior of target groups of customers and strengthen own market position.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Výzvy marketingu v současné krizi

  • ISBN

    9788090464575

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    83-91

  • Počet stran knihy

    165

  • Název nakladatele

    Adart

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly