Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Uplatňování folklórních textů v učebnicích ruštiny pro základní a střední školy jako prostředek rozvoje komunikační kompetence žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F23%3A10465873" target="_blank" >RIV/00216208:11410/23:10465873 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=ojZzTJO4db" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=ojZzTJO4db</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Uplatňování folklórních textů v učebnicích ruštiny pro základní a střední školy jako prostředek rozvoje komunikační kompetence žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je věnován problematice folklóru a folklórních textů ve výuce cizích jazyků a jejich potenciálu pro rozvíjení komunikační kompetence. Prezentuje výsledky analýzy aktuálních učebnic pro výuku ruského jazyka na základních a středních školách. Článek vyhodnocuje, s jakou frekvencí jsou folklórní texty v jednotlivých učebnicích nabízeny, jaký je jejich druh, za jakým účelem jsou předkládány a jaký je doporučený způsob práce s těmito texty.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of Folklore Texts in Russian Language Textbooks for Primary and Secondary Schools as a Means of Developing Students' Communicative Competence

  • Popis výsledku anglicky

    The article is devoted to the issue of folklore and folklore texts in foreign language teaching and their potential for developing communicative competence. It presents the results of the analysis of current textbooks for teaching Russian language at primary and secondary schools. The article evaluates the frequency with which folklore texts are offered in individual textbooks, what kind of texts they are, the purpose of their presentation and the recommended way of working with these texts.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

    2571-0400

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    67-80

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus